Solutiile oferite de AlphaNet
Alphanet Service pune la dispozitia clientilor sai solutii de intretinere si asistenta tehnica profesionale. De cele mai multe ori externalizarea serviciilor IT in cadrul unei organizatii este foarte recomandata, atat din punct de vedere economic cat si al eficientei activitatilor desfasurate. In primul rand, constituirea unui departament de suport IT&C necesita spatiu, dotari si personal specializat. Cheltuielile totale minime lunare pentru departamentul IT depasesc tarifele oferite de Alphanet Service.
Cum functioneaza un astfel de serviciu?
In primul rand, este necesara o evaluare a dotarilor thenice si a fluxului de lucru pe care il desfasoara clientul. Tot in aceasta etapa, punem intrebarile „dureroase”… Ce se intampla daca „pica” serverul? Ce impact asupra activitatilor are defectarea copiatorului?
Pe baza acestei analize, de comun acord cu beneficiarii, se stabilesc limitele, natura si modalitatile de interventie de care este nevoie. Ca sa facem o poveste lunga scurta, va punem la dispozitie un departament IT&C care apare oricand si de cate ori este nevoie pentru ca activitatea dumneavoastra sa nu fie ingreunata sau oprita din motive IT&C.
In functie de necesitatile dumneavoastra, nivelul interventiilor poate varia intre operatiuni de intretinere efectuate la sfarsitul si in afara programului dumneavoastra normal de activitate si monitorizare integrala 24/7/365 urmata de interventie imediata in caz de avarie.
Un lucru bine de stiut este ca asistenta tehnica oferita este de cele mai multe ori nelimitata(atata timp cat este solicitata motivat si la obiect). In momentul in care ne-am asumat responsabilitatea, rezolvam orice problema indiferent de numarul de interventii necesare fara costuri suplimentare.
Afla acum in ce moduri te putem ajuta.